Wysyłka
w 24h

Dostawa
za 0 zł

30 dni
na zwrot

Certyfikowane
produkty

Koszyk

Koszyk jest pusty

FAQ

Płatności

  • Jakie są dostępne formy płatności?

    • Przy odbiorze (za pobraniem)
    • Przelewy24
    • BLIK
    • Przelew na konto bankowe:

      Odbiorca: LAM S.A.
      Nazwa banku: BNP Paribas Bank Polska S.A.
      Numer rachunku: 64 1600 1462 1864 0678 8000 0001
    Więcej informacji w zakładce tutaj.
  • W jakiej walucie można dokonać płatności?

    Płatności dokonywać można tylko w polskich złotówkach.
  • Co mam zrobić, jeśli wybrałem płatność on-line, a nie dokonałem wpłaty?

    Płatności on-line można dokonać w ciągu 2 dni od momentu złożenia zamówienia. Po upływie tego terminu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem tel. 52 586 29 80 lub mailowo na info@edrabiny.pl.

Rejestracja

  • Co mam zrobić, gdy zapomniałem hasła?

    W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „zapomniałem hasła” i podać swój adres e-mail, który został użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.
  • Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne, aby móc dokonywać zakupów?

    Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne. Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów.
  • Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?

    Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć napis "Logowanie" i następnie "Zarejestruj się". W następnym kroku wystarczy podać wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj konto” zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Po wejściu w link można dokonywać zakupów w sklepie.
  • Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?

    Można dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy po zalogowaniu przejść w sekcję „edycja danych”.

Zamówienia

  • Czy mam prawo do zwrotu towaru?

    Konsument, który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta. W naszym sklepie czas ten jest wydłużony do 30 dni. Szczegółowe informacje dotyczące odstąpienia od umowy znajdują się w regulaminie sklepu punkt §8.

    Odstąpienie od umowy w poniższym linku: tutaj
  • Czy mogę zmienić swoje zamówienie lub je anulować?

    Dokonanie zmian w zamówieniu możliwe jest do momentu przekazania przesyłki firmie kurierskiej. W celu dokonania zmian należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 52 586 29 80 lub za pomocą wiadomości e-mail, pisząc na adres info@edrabiny.pl.
  • Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne, aby móc dokonywać zakupów?

    Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne. Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów.
  • Jaki jest termin realizacji zamówienia?

    Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od dostępności danego produktu, informacje na temat terminu wysyłki znajdują się na karcie zakupionego produktu.
  • Jeśli zamówię dwie rzeczy, ale osobno, czy mogę je otrzymać w jednej paczce?

    Nie ma możliwości łączenia dwóch lub większej ilości zamówień w jedną paczkę. Natomiast w przypadku zamówienia produktów o różnym statusie dostępności w ramach jednego zamówienia zostanie ono wysłane w jednej paczce w momencie skompletowania wszystkich produktów.
  • Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?

    Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia wraz numerem listu przewozowego.
  • Nie otrzymałam potwierdzenia zamówienia, co powinienem zrobić?

    Prosimy o kontakt pod adresem email info@edrabiny.pl
  • Moja płatność on-line (przelewem, kartą) nie została przyjęta. Co robić?

    Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 52 586 29 80 lub mailowo info@edrabiny.pl.
  • Zamówiłem kilka produktów o różnym statusie dostępności. Kiedy zostanie wysłana paczka?

    W przypadku zamówienia produktów o różnym statusie dostępności w ramach jednego zamówienia zostanie ono wysłane w jednej paczce w momencie skompletowania wszystkich produktów.

Wysyłka i dostawa

  • Czy mogę osobiście odebrać towar zamówiony w sklepie internetowym?

    Nie, towary są wysyłane pod adres wskazany w zamówieniu.
  • Jakie są koszty dostawy paczki?

    Dostawa jest darmowa.
  • Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?

    Realizujemy zamówienia wyłącznie na terenie Polski.
  • Jak szybko wysyłany jest towar?

    Dokładamy wszelkich starań by towar wysłać jak najszybciej. Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od informacji na temat wysyłki widocznej na karcie zakupionego produktu. Zazwyczaj jest to termin od 24 godzin do 30 dni.
  • W jaki sposób wysyłane są zamówienia?

    Zamówienie jest dostarczane przesyłka kurierską.

Wymiany i zwroty

  • Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

    Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania produktu.
  • W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?

    W przypadku płatności przy odbiorze pieniądze są zwracane na numer konta podany w formularzu zwrotu. Jeśli była wykonana płatność on-line, pieniądze zwracamy na konto, z którego robiony był przelew.
  • Czy mogę odesłać towar przesyłką pobraniową?

    Nie, nie ma takiej możliwości. Sklep internetowy nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem.
  • Czy mogę oddać zakupiony produkt?

    Konsument, który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić bez podania przyczyny w terminie 30 dni od dnia objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta. Szczegółowe informacje dotyczące odstąpienia od umowy znajdują się w regulaminie sklepu punkt §8. Odstąpienie od umowy w poniższym linku.
  • Jak wygląda procedura wymiany towaru na e-drabiny.pl?

    Wymiana towaru w sklepie e-drabiny.pl przebiega w standardowy sposób. W celu dokonania wymiany zakupionego produktu prosimy o postępowanie według informacji zawartych na stronie "Zwrot i wymiana".
  • Jakie są zasady zwrotu towaru?

    W celu dokonania zwrotu zakupionych produktów prosimy o postępowanie według informacji zawartych na stronie "Zwrot i wymiana".
    Produkt podlegający zwrotowi musi być nowy, pełnowartościowy, nienoszący śladów użytkowania.

Reklamacje

  • Otrzymany przeze mnie produkt jest wadliwy - co mogę zrobić?

    Zgłoś nam reklamację wysyłając wiadomość email na adres reklamacje@edrabiny.pl lub telefonicznie dzwoniąc do działu reklamacji pod numer: 52 586 29 80.

    Reklamacja, zgodnie z warunkami gwarancji oraz odpowiedzialności za wady towarów, zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty zgłoszenia kompletnej reklamacji. Kompletna reklamacja powinna zostać zgłoszona w jednej wiadomości e-mail.

    W zależności od rodzaju reklamacji, wiadomość e-mail powinna zawierać wypełniony formularz, w razie konieczności dokumentację fotograficzną oraz raport szkody, jeżeli reklamacja dot. szkody transportowej.
    Do pobrania: formularz reklamacyjny.

    W celu dokonania zwrotu zakupionych produktów prosimy o postępowanie według informacji zawartych na stronie "Zwrot i wymiana". Zwracany produkt musi być nowy, pełnowartościowy, nienoszący śladów użytkowania.
  • Jak postępować, jeśli otrzymana przesyłka jest uszkodzona?

    W przypadku stwierdzenia uszkodzenia dostarczonej przesyłki, powstałej podczas transportu, należy wyraźnie zaznaczyć ten fakt na liście przewozowym i spisać protokół. Należy zweryfikować towar przy kurierze i spisać protokół szkodowy, w przypadku odmowy weryfikacji towaru przez kuriera – odmówić przyjęcia paczki.
  • Jak wygląda procedura reklamacji towaru na e-drabiny.pl?

    - Kontakt – zgłoś reklamację mailowo na adres reklamacje@edrabiny.pl, lub telefonicznie pod numerem telefonu 52 586 29 80
    - Przesyłka – prześlij reklamowany produkt na wskazany adres.
    - Rozpoznanie – poczekaj na weryfikację Twojego zgłoszenia przez naszych specjalistów.
    - Decyzja i kontakt – w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki wydamy decyzję, a następnie poinformujemy Cię o niej mailowo lub telefonicznie.

    Warunki gwarancji producentów

Produkty

  • Gdzie znajdę instrukcję montażu regałów?

    Instrukcje video można znaleźć na portalu YouTube.
    Wysyłamy też instrukcje z produktami. W przypadku zgubienia instrukcji montażu należy skontaktować się z Biurem Obsług Klienta. Nowa zostanie wysłana w formie elektronicznej.
    - Jak złożyć regał wciskany z półką metalową?
    - Jak złożyć regał metalowy wciskany z płytą MDF?
    - Jak złożyć regał metalowy skręcany z półką metalową?
  • Kupiłem ten sam regał w odstępie czasu, różnią się od siebie profilem, na którym opiera się płyta MDF – dlaczego?

    Ze względu na produkcję na kilku liniach, profil regału może być inny od zakupionego wcześniej. Parametry takie jak nośność nie ulegają zmianie.
  • Czy sprzedajecie elementy do Waszych produktów?

    Nie ma możliwości osobnego zakupu elementów montażowych. Uszkodzenie można natomiast zgłosić w formie reklamacji.
  • Jak poszukać konkretnego produktu?

    Oferta sklepu podzielona jest na kategorie. Można do nich dotrzeć za pomocą menu umieszczonego na belce na górze strony. Umożliwiają one wyszukanie konkretnej grupy produktów oraz dotarcie do listy dostępnych produktów w sklepie. W celu zawężenia wyników wyszukiwania Klient może skorzystać z dostępnych filtrów. Wyszukanie konkretnego produktu może odbywać się również przy wykorzystaniu wyszukiwarki.
  • Jaki regał metalowy mam wybrać?

    Wybierając regał metalowy , należy się zastanowić, do czego ten regał będzie wykorzystany oraz jakie obciążenie ma utrzymać. Jeżeli regał będzie służył do przechowywania wielkogabarytowych, ciężkich przedmiotów, najlepiej, aby jego półki były również metalowe – tak jak stelaż. Do wyboru są również półki, wykonane z wytrzymałej płyty MDF, jednak względy praktyczne przemawiają za półkami metalowymi. Dużą zaletą jest łatwe utrzymanie półek metalowych w czystości.
    W przypadku przechowywania substancji płynnych, przy zwiększonym ryzyku rozlania, półki regału metalowego powinny być również metalowe.
    Wybierając półki z płyty MDF, z reguły przechowujemy na nich narzędzia oraz artykuły budowlane.
  • Czy produkujecie w Polsce?

    Tak, jesteśmy polską rodzinną firmą, wszystkie nasze fabryki znajdują się w Bydgoszczy. https://www.youtube.com/watch?v=imqJhV12uMM
  • Jaką drabinę wybrać do użytku domowego?

    Najważniejszym parametrem przy wyborze drabiny jest wysokość robocza, czyli maksymalny zasięg pracy przeciętnego człowieka na danej drabinie. Jeśli w mieszkaniu lub domu nie ma potrzeby sprzątania, remontowania i użytkowania na znacznej wysokości, wystarczająca okazuje się być niska drabina 2- lub 3-stopniowa. Dobrze, jeżeli jest również opatrzona podestem bądź haczykiem, by nie musieć co chwila schodzić po potrzebne artykuły. Jeśli w grę wchodzi mycie wysokich okien oraz sprzątanie w pawlaczach czy zawieszonych niemalże pod samym sufitem szafkach, potrzebna będzie drabina średniej wielkości. Dobrze, by była opatrzona podestem lub haczykiem, na których można położyć/zawiesić wiadro z wodą lub koszyk z akcesoriami do sprzątania. W gospodarstwie domowym przyda się również drabina wyższa posiadająca 4 lub 5 stopni, która doskonale się sprawdzi w pracach ogrodowych.
  • Co to znaczy profesjonalna drabina?

    Obecnie drabiny dzielimy na profesjonalne i nieprofesjonalne. Profesjonalne to takie które można używać w przemyśle i gospodarstwie domowym. Natomiast drabiny nieprofesjonalne to takie które możemy używać tylko w gospodarstwie domowym. Nie każda drabina mająca nacisk na stopień 150kg może być określana mianem – profesjonalna drabina aluminiowa. Cechy drabin profesjonalnych i domowych w obrazowy sposób przedstawione są na naklejkach załączonych do drabin. Szczegółowo przedstawiają one cechy drabin aluminiowych i do czego mogą być stosowane.
    Zakup drabiny profesjonalnej zapewnia możliwość korzystania z niej nie tylko w domu, ale również w przemyśle. Jest ona jednocześnie pomocnikiem w domu i narzędziem pracy dla najbardziej wymagającego użytkownika. W przypadku osób zajmujących się remontami drabiny profesjonalne wykonane z aluminium są niezbędnym pomocnikiem. Dzięki stabilnym, antypoślizgowym nóżkom i stopniom, umożliwiają pracę na wysokościach i dotarcie do najtrudniejszych zakamarków. Profesjonalne drabiny aluminiowe Bayersystem, stały się bezkonkurencyjne na rynku. Polskim drabinom zaufało wielu profesjonalistów. Są wśród nich firmy budowlane, generalni wykonawcy, firmy remontowo-usługowe.

Inne

  • Czy moje dane są bezpieczne?

    Sklep internetowy edrabiny.pl działa w oparciu o najnowocześniejszy sprzęt i oprogramowanie na wzór najskuteczniejszych, sprawdzonych na świecie rozwiązań. Dokłada wszelkich starań do odpowiedniego zabezpieczenia danych klientów. Więcej informacji na temat bezpieczeństwa danych można uzyskać w zakładce Polityka prywatności.
  • Czym są ciasteczka (z ang.: cookies) i jakie jest ich znaczenie?

    Cookies to informacje, które serwis internetowy wysyła do urządzenia końcowego (komputer, tablet, smartfon) podczas odwiedzin internauty. Tego rodzaju pliki pozwalają na przechowanie danych na temat sposobu korzystania z serwisu przez użytkownika i umożliwiają jego lepsze dostosowanie do potrzeb odbiorców.