Koszyk

Koszyk jest pusty

Reklamacja

Serwis edrabiny.pl zapewnia szybkie rozwiązanie problemów związanych z zamówieniem. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz zareklamować wadliwy produkt.

Jak przebiega proces reklamacji produktu?

  • Kontakt - zgłoś nam reklamację gwarancyjną, wysyłając wiadomość email na adres reklamacje@edrabiny.pl lub telefonicznie, dzwoniąc na 52 586 29 80.
  • Formularz - pobierz i wypełnij formularz gwarancyjny formularz reklamacji gwarancyjnej.
  • Odbiór - Towar prosimy kierować na adres:
    LAM S.A.
    Lisi Ogon, ul. Szczecińska 21-23,
    86-065, Łochowo
  • Ekspertyza - nasi specjaliści zbadają towar.
  • Decyzja - wydamy decyzję, o której brzmieniu poinformujemy mailowo, na piśmie lub telefonicznie.

Wynik reklamacji

  • Decyzja pozytywna:
    • Naprawa - jeśli to możliwe, produkt zostanie naprawiony, a wymagające tego części zostaną wymienione na nowe.
    • Wymiana - w przypadku braku możliwości naprawy produktu, wymienimy go na nowy. Przesyłkę bezpłatnie dostarczymy pod wskazany adres.
    • Zwrot środków - w sytuacji braku możliwości naprawy oraz wymiany produktu na nowy, dokonamy zwrotu środków finansowych. Środki otrzymasz na kartę, z której dokonywana była płatność albo na rachunek bankowy, jeśli płatność dokonywana była przelewem tradycyjnym lub przy odbiorze towaru. Po otrzymaniu przez nas przesyłki wystawimy korektę faktury VAT. Zostanie ona przesłana na adres email podany w zamówieniu. Po zapoznaniu się z wiadomością prosimy o potwierdzenie otrzymania i akceptacji korekty.
  • Decyzja negatywna:
    • Zwrot produktu - jeżeli zdecydujesz się na zwrot, reklamowany produkt zostanie odesłany na wskazany adres.
    • Utylizacja - jeżeli zdecydujesz się na utylizację, produkt zostanie zniszczony z zachowaniem obowiązujących przepisów w zakresie ochrony środowiska.

Co zrobić, gdy przesyłka jest uszkodzona?

  • Dostawa kurierem:
    • Przed odebraniem przesyłki - sprawdź, czy opakowanie nie jest uszkodzone. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości możesz odmówić przyjęcia przesyłki - w takiej sytuacji pilnie nas poinformuj o tym fakcie.
    • Po odebraniu przesyłki - jeśli po rozpakowaniu przesyłki stwierdzisz, że zamówiony towar jest uszkodzony, należy skontaktować się z firmą kurierską i umówić przyjazd kuriera celem spisania protokołu szkody. Spisanie protokołu szkody możliwe jest do 7 dni roboczych od odebrania przesyłki!

W przypadku wszelkich uszkodzeń towaru, prosimy o poinformowanie nas o takiej sytuacji, a także pamiętaj o bezzwłocznym spisaniu protokołu szkody.

Platforma ODR

Jako Konsument masz prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia swoich praw oraz roszczeń za pomocą specjalnej platformy ODR. Umożliwia ona bezstronne i niezależne rozstrzyganie sporów między Konsumentami a Przedsiębiorcami, które dotyczą zobowiązań powstałych przy zawieraniu umów internetowych. Platforma jest przeznaczona dla Konsumentów oraz Przedsiębiorców mających siedzibę w Unii Europejskiej.

Stosownie do treści art. 14 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r., konsumenci mogą skorzystać z pozasądowej drogi rozstrzygania sporów związanych umową sprzedaży lub świadczenia usług zawartą przy wykorzystaniu sieci Internet.

Skargi można składać pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Pomoc

Potrzebujesz pomocy? Skonsultuj się z działem reklamacji. Odpowiemy na wszystkie pytania. Zadzwoń na 52 586 29 80 lub napisz na reklamacje@edrabiny.pl